Natten närmar sig

Natten närmar sig så vi tycker att vi ska ta några fräckisar.

"En liten diskret gubbe kom smygande in i kyrkan efter gudstjänsten och ville bikta sig. - Det är nämligen så att min hustru böjde sig fram över frysboxen, när hennes kjol gled upp då brast det för mig. Jag drog upp kjolen, ner med trosorna och satte på henne allt jag orkade. - Det är ingen synd att ha det trevligt med frun, helt naturligt svarade prästen. Gubben tackade och gick lättad därifrån. Efter en stund kom en försynt gumma och ville även hon ha syndernas förlåtelse. - Jo igår när jag böjde mig fram över frysboxen, kom min gubbe och satte på mig. Jag skäms så. - Det är inget att skämmas för svarade prästen, din man har nyss varit här och jag sade att man måste ha trevligt inom äktenskapet. - Så då är vi fortfarande välkomna till kyrkan? - Javisst, svarade prästen. - Det var skönt att höra, sa gumman för på Willys är vi inte välkomna längre."

****

"En piga och en dräng skulle till att göra det...Bonden satt i fönstret då han såg drängen jaga hans get... - Vad gör du? ropade bonden. - Det kan jag inte berätta det är genant, svarade drängen. Bonden hävdade sin rätt att få veta. - Jo det är så att jag och pigan skulle göra "det" och jag skulle betala 1kr/cm och jag har inte så mycket pengar så jag skulle bara prova två cm, men då kommer getafan och stångar mej i röven så nu e jag skyldig pigan 37,50..."

****

"En zebra var ute och gick. Plötsligt så kom hon till en bondgård där hon mötte en skock hönor. Zebran frågade: - Varför är ni här? - Vi värper ägg? - Pyttsan, tyckte zebran och gick vidare. Hon mötte en gris och frågade: - Du då. Vad gör du? - Jag slaktas så småningom och blir till bacon, fläsk, skinka och korv. - Ja, ja. tyckte zebran. Nu gick hon till en ladugård och mötte kossorna. - Vad har ni för uppgift? - Vi levererar mjölk, ost, smör och grädde. Nu såg zebran en stor hingst. Hon frågade: - Vad gör du då? - Om du kommer hit och tar av dig pyjamasen så ska jag visa dig."

****


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Stort Grattis till "Johanna" som vann veckans blogg!

Besök hennes blogg här: http://staargirl.blogg.se/